Veelgestelde vragen
Hoeveel bedraagt de verzendkosten?
De verzendkosten zijn inbegrepen tenzij anders vermeldt op de productpagina. Indien het gaat om breekbare items dan worden deze speciaal verpakt en verzonden. Hiervoor is een toeslag van 2.99.
Op welke manier kan ik betalen?
U kunt via Paypal en iDeal betalen. Mocht u liever achteraf willen betalen? Geen probleem, stuur uw gegevens met het gewenste product naar info@spieringstore.nl.
Wat zijn de levertijden?
Alle producten hebben een 24-uur levering, tenzij anders vermeldt op de productpagina.
Kan ik retouren?
Uiteraard, kosteloos zelfs. U kunt binnen 60 dagen naar ons retouren. Wij zullen dan binnen 14 dagen de betaling terugstorten op uw rekening. Graag van te voren even melden van uw retourmelding naar info@spieringstore.nl
Waar vind ik mijn betaalgegevens?
Nadat u een bestelling hebt geplaatst krijgt u een orderbevestiging met alle gegevens en een betalingsmail. Dit kan soms in het ongewenste postvak terecht komen, het verzoek om dit postvak ook even te controleren.
Waar vind ik mijn factuur?
Bij de bestelling ontvang u altijd een kopie van de factuur. Zit de factuur er niet bij of wil u deze nogmaals per e-mail of post ontvangen? Mail dit verzoek dan samen met het ordernummer naar de klantenservice en wij zorgen er voor dat u zo snel mogelijk een kopie van het factuur ontvangt.
Wilt u zakelijk afnemen?
Voor grote getallen kunt u ons vragen een offerte op te stellen. U kunt daarvoor mailen naar info@spieringstore.nl